Grupa Polsat-Interia zamknęła pierwsze półrocze 2025 roku z najlepszym wynikiem w czerwcu (20,56 mln RU), co zwiększyło jej przewagę nad pozostałymi wydawcami.
Grupa Polsat-Interia w pierwszej połowie 2025 roku zdominowała rynek internetowy w Polsce. Według badania Mediapanel wydawca pięć razy zajmował najwyższe miejsce na podium. Wygrał w lutym (20,75 mln RU), marcu (21,19 mln RU), kwietniu (20,76 mln RU), maju (21,49 mln RU) oraz czerwcu (20,56 mln RU).
Grupa Polsat-Interia wygenerowała także najwyższy średniomiesięczny zasięg (20,93 mln RU).
Wydawca Interii oraz serwisów Grupy Polsat Plus w okresie styczeń-czerwiec 2025 roku to niekwestionowany lider na platformie mobile (średniomiesięczny zasięg 19,82 mln RU) oraz w topowych kategoriach tematycznych.
Sukcesy serwisów Grupy Polsat-Interia
Pomponik.pl i Deccoria.pl od początku roku nieprzerwanie wygrywają w swoich kategoriach, a Zielona Interia to najczęściej wybierany serwis o ekologii w Polsce (w rankingu ekologicznym są uwzględniane serwisy, które prezentują wyłącznie materiały o tematyce ekologicznej i przyrodniczej).
Średniomiesięcznie te serwisy odwiedzało kolejno – 6,07 mln RU, 3,19 mln RU i 2,94 mln RU.
Grupa Polsat-Interia zakończyła pierwsze półrocze 2025 roku jako lider wydawców serwisów pogodowych. Średniomiesięcznie z prognoz Interia Pogoda i Twoja Pogoda korzystało 8,40 mln internautów (RU).
Wydawca zwyciężył także w kategorii „Nauka i Technologia”. Jego serwisy, w tym m.in. Interia Geekweek, Zielona Interia i Antyweb.pl generowały każdego miesiąca średni zasięg na poziomie 5,77 mln RU.