Nintendo podczas Nintendo Direct March 2025 pokazało aplikację dla największych fanów marki. Takich serio największych!
Przeżyliśmy wczoraj na stałce rozmowę z jednym z naszych czytelników, któremu nie spodobały się moje wtrącenia angielskich słów do tekstu po polsku. Rozumiem to podejście, choć się z nim nie zgadzam. Mam jednak nadzieję, że czytelnik ów nie trafi tutaj, bo boję się, że po tym, co usmażyłem w tytule tego wpisu, mógłby mieć zawał. Sorry, mate! Na swoje usprawiedliwienie mam tylko, że to tekst z naprawdę starej reklamy pierwszego iPhone’a, której część z Was może nie kojarzyć.
Nintendo Today! – dla największych fanów marki
Nintendo Today! to aplikacja od Nintendo, która trafiła zarówno do App Store jak i Sklepu Play. Aplikacja to codzienne aktualności dotyczące firmy Nintendo, nadchodzących premier gier i wiele więcej. Na uwagę zasługuje przede wszystkim animowany kalendarz, który wyświetla datę i wszelkie istotne wiadomości Nintendo na dany dzień. Są tam oczywiście prezentacje Nintendo Direct i premiery gier, ale też wydarzenia w grach, co pomoże Wam nie przegapić czasowego eventu w ulubionym tytule. Możecie wybrać oczywiście, które z ulubionych franczyz Nintendo mają być wyświetlane w kalendarzu priorytetowo.
Po zalogowaniu się do konta Nintendo dostaniecie spersonalizowany newsfeed z klipami wideo, obrazami i innymi ciekawymi treściami. Prawdziwi fani tytułów od Nintendo docenią, że całej apce możecie nadać motyw przewodni nawiązujący do popularnych serii gier Nintendo, takich jak Super Mario, Animal Crossing, The Legend of Zelda i inne. Aplikacja będzie również informować potencjalnych klientów o zbliżającej się premierze konsoli Nintendo Switch 2.
Przypuszczam, że Nintendo Today! to aplikacja dla garstki największych fanów Nintendo. Jeżeli takich znacie, ja znam – pozdro Dancio, to nie musisz ich informować o apce – na bank już o niej wiedzą. Miejmy tylko nadzieję, że Nintendo poważnie podejdzie do aktualizacji kalendarza i informacji i nie porzuci apki po premierze konsoli Nintendo Switch 2, gdy kolejny kanał informacyjno-sprzedażowy nie będzie potrzebny.