Paulina Socha-Jakubowska, „Wprost”: „Czym” się dzisiaj wygrywa wybory?
Agnieszka Niesłuchowska: Tak jak w każdej dziedzinie, trzeba mieć jasną wizję tego, z czym wychodzimy do wyborów, trzeba być pewnym siebie, trzeba być wiarygodnym.
To splot różnych cech osobowości, ale też umiejętności, kwalifikacji pozwalających na to, by przebić się w gąszczu kandydatów.
A czy wybory wygrywa się w mediach społecznościowych?
Janek Strojny: Na przykładzie Mentzena możemy zauważyć, że to na pewno wpływa pozytywnie.
(…)
A u Hołowni? Jego aktywność w mediach społecznościowych, choć stała, wydaje się mało efektywna.
J.S.: Hołownia jest najczęściej publikującym na TikToku kandydatem na prezydenta, jednocześnie nie przekłada się to w żaden sposób na jego zasięgi. Najskuteczniejszy jest Mentzen, który potrafi wygenerować 50 milionów wyświetleń miesięcznie, dwa miesiące z rzędu.
Słuchanie podcastu i czytanie całości treści w dniu premiery nowego odcinka dostępne jest jedynie dla stałych Czytelników „WPROST PREMIUM”. Zapraszamy.W czasie „piku” u Hołowni było około 20 milionów. W tym momencie Szymon Hołownia jest cieniem samego siebie.
Zobacz fragment odcinka: